راهنمای دریافت وام

گواهی اشتغال به کار یا معرفی نامه شغلی چیست|همراه با متن نمونه

گواهی اشتغال به کار در بیشتر مواقع برای اعتبارسنجی و کارهای اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این مقاله قرار است به سراغ نامه اشتغال به کار برویم که یکی از مهم‌ترین مدارک هویتی جهت دریافت وام آنلاین برای خرید کالا از فروشگاه قسطی دیجی شهر است. اگر شما هم تمایل دارید تا با دریافت وام آنلاین از فروشگاه دیجی شهر کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنید، از شما دعوت می‌کنیم تا ابتدا چند نمونه گواهی اشتغال به کار را با هم دیگر بررسی کنیم و بتوانیم درباره اطلاعات موجود در آن، شرایط دریافت و… اطلاعات تکمیلی بیشتری به شما بدهیم.  

گواهی اشتغال به کار چیست؟

نامه اشتغال به کار در واقع به عنوان یک آیین نامه اثبات می‌کند که شما در محل کار خود و سمت کاری خود در حال فعالیت هستید. در واقع گواهی اشتغال به کار سند فعالیت‌تان در شرکت یا کارگاهی است که شما در حال فعالیت در آن هستید. زمانیکه از کارفرمای خود این گواهی را دریافت می‌کنید، می‌توانید از این نامه برای اثبات شغلی خود استفاده کنید. 

نکته: برای دریافت گواهی اشتغال به کار باید به واحد مالی شرکت/کارگاه خود رجوع کنید.

ارزش نامه اشتغال به کار در چیست؟

همانطور که گفته شد بر طبق آیین نامه می‌توانید با دردست داشتن این نامه اثبات کنید که در حال کار کردن هستید. اغلب بعضی از موسسات و سازمان‌ها نیاز به این نامه دارند. به طور مثال اگر نیاز داشته باشید تا از بانک وام دریافت کنید، برای اثبات میزان درآمد و شاغل بودن خود در مدت مشخص و درآمد مشخص نیازمند گواهی اشتغال به کار هستید. 

نکته: برای دریافت وام همراه داشتن گواهی اشتغال به کار در کنار کارت پایان خدمت و سایر مدارک هویتی جز پیش نیازهاست!

دانلود نمونه گواهی معرفی نامه شغلی

گواهی اشتغال به کار چیست؟

در ادامه نمونه فرم اشتغال به کار را برای شما آورده‌ایم که به قرار زیر است:

شماره ……………

تاریخ ……………..

پیوست ……………

بسمه تعالی

از: …………

به: …………..

احتراما بدینوسیله گواهی می‌شود خانم ………………………….. فرزند …………………… متولد ………… به کد ملی …………….. و شماره شناسنامه ………………….. صادره از ………….. از تاریخ …………………. تا کنون در این شرکت مشغول به کار بوده است. این گواهی بنا به درخواست نامبرده جهت ارائه به آن مؤسسه صادر شده و ارزش قانونی دیگری ندارد.  

نامه اعتبار سنجی به زبان انگلیسی نیز به قرار زیر است: 

TO: ………..Country Name………… EMBASSY, TEHRAN, VISA DEPARTMENT

To whom it may concern

Dear Sir/Madam

This is to certify that ‘Mr. / Mrs. ………NAME………..’ , Holder of Passport #……….Passport Number………, has been working in ………Company Name……….. as a ………Occupation……… since ……Start Date………. with ………Salary……… IRR monthly income .He / She is authorized to take his / her vacations for ….. Number of days…. days from …….Start Date….. to ……End Date….. and return to work after.

Faithfully Yours

(Company Name & person in Charge) (Sign and Seal)

دانلود فرم معرفی نامه شغلی

کاربردهای گواهی اشتغال به کار

برخی از مهم‌ترین نکات گواهی اشتغال به کار عبارتند از:

  1. دریافت تسهیلات شاید مهم‌ترین کاربرد نامه اشتغال به کار باشد. این گواهی بیان می‌کند که فرد دارای چه میزان درآمدی است و آیا می‌تواند بازپرداخت را سر موعد پرداخت کند یا خیر!
  2. برای صدور ویزا، برخی از سفارتخانه‌ها در کنار مدارکی که دریافت می‌کنند، برای اطلاع از تمکن مالی فرد، گواهی اشتغال به کار را دریافت می‌کنند.
  3. همچنین برای افتتاح حساب بین المللی هم نیاز به معرفی نامه شغلی است. این گواهی باید به بانک ارائه شود و برای افتتاح حساب نیازمند آن هستید. 

بیشتر بخوانید: تاثیر انواع رتبه اعتبارسنجی بر میزان اعطای وام

دریافت وام از فروشگاه خرید قسطی دیجی شهر با معرفی نامه شغلی 

نامه اشتغال به کار چیست؟

متقاضیان دریافت وام و تسهیلات بانکی جهت دریافت وام آنلاین تا سقف 200 میلیون تومان با بازپرداخت 60 ماهه برای دریافت اعتبار نیازمند ارائه گواهی معرفی نامه شغلی هستند. از این رو برای دریافت تسهیلات/ وام بانکی باید ابتدا برگه اشتغال به کار خودتان را از شرکت یا کارگاهی که در آن مشغول هستید، دریافت کنید. پس از تکمیل مشخصات، نامه اشتغال به کارتان را باید به بانک و شعبه مربوطه همراه با سایر مدارک هویتی ارائه دهید. 

دیجی شهر به عنوان یک فروشگاه آنلاین در نظر دارد تا با ارائه وام به کاربران خود کمک کند از فروشگاه خرید قسطی خود، هر نوع کالای دیجیتال، لوازم منزل، موتورسیکلت و… را با اقساط بلند مدت و به صورت اعتباری خریداری کنند. از این رو برای اعطای اعتبار به کاربران و متقاضیان محترم، یکی از مدارک اصلی گواهی معرفی نامه شغلی است که باید به شعبه تحویل داده شود. 

گواهی اشتغال به کار برای چه مواردی مهم است؟

گواهی اشتغال به کار یک مدرک رسمی است که تأیید می‌کند یک فرد در یک شغل مشخص مشغول به کار شده یا به تازگی به آن کار اشتغال یافته است. این گواهی می‌تواند برای موارد مختلفی مهم باشد:

1. تأیید شغل: گواهی اشتغال به کار نشان می‌دهد که شما واقعاً در یک شغل مشغول به کار هستید و توانایی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای آن را دارید. این فرم به کمک کسب و کارها و کارفرمایان در تأیید وضعیت شغلی شما مهم است.

2. انعطاف‌پذیری در بازار کار: داشتن نمونه معرفی نامه شغلی نشان می‌دهد که دارای شغل هستید یا در زمینه‌ای جدید فعالیت می‌کنید.

3. تأیید مهارت‌ها و تخصص: اگر معرفی نامه شغلی شما شامل توصیف دقیقی از وظایف و مهارت‌هایتان در شغل فعلی یا گذشته شما باشد، می‌تواند به عنوان مدرکی برای تأیید مهارت‌ها و تخصص‌هایتان در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

4. تسهیل درآمد و وام‌گیری: برخی از بانک‌ها و مؤسسات مالی ممکن است برای اهداف مختلفی نیاز به تأیید شغل داشته باشند. گواهی اشتغال به کار می‌تواند به شما در ثبت درخواست وام، اجاره مسکن و یا موارد مشابه کمک کند.

5. امکانات ویژه از سوی کارفرما: برخی از کارفرماها به کارکنان خود امکانات ویژه‌ای ارائه می‌دهند، مانند تخفیفات در خریدها یا عضویت در باشگاه‌های ورزشی. گاهی اوقات نیاز به تأیید وضعیت شغلی با معرفی نامه شغلی وجود دارد تا این امکانات را به شما ارائه دهند.

6. انعطاف در امور قانونی: در مواردی مانند اخذ ویزا یا اقامت در کشورهای خارجی، تأیید وضعیت شغلی شما به عنوان یکی از اسناد مورد نیاز است.

7. سوابق شغلی و رزومه: گواهی اشتغال به کار به عنوان بخشی از رزومه شما می‌تواند سوابق شغلی‌تان را تأیید کند و اعتبار به آن ببخشد.

8. ارتقاء شغلی: در برخی موارد، برای انجام ارتقاء شغلی یا درخواست حقوق بیشتر، نیاز به ارائه مدارکی از جمله گواهی اشتغال به کار است. بنابراین، گواهی اشتغال به کار در موارد مختلف مهم و مفید است و می‌تواند تأثیرات مثبتی بر کاری شما داشته باشد.

کلام پایانی

دیجی شهر، به عنوان یک فروشگاه آنلاین در کنار شماست تا با ارائه وام پس از دریافت مدارکی مثل گواهی اشتغال به کار، شما را یاری کند تا کالاهای مورد نیازتان را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجی شهر خریداری کنید. همانطور که گفته شد، گواهی معرفی نامه شغلی ثابت می‌کند که شما در حال حاضر در موسسه، شرکت و کارگاهی که در آن مشغول به کار هستید، فعالیت می‌کنید. از این رو دریافت این نامه از بخش مالی و حسابداری شرکت خود برای انجام اموری که پیش‌تر گفته شد، نیاز است. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما صمیمانه قدردانیم و امیدواریم نکاتی که در این مقاله در ارتباط با فرم معرفی نامه شغلی گفته شد برایتان مفید واقع شده باشد. 

سوالات متداول

برای دانلود گواهی اشتغال به کار چه کاری باید کرد؟

نیازی به این کار نیست، شما تنها باید به واحد مالی و حسابداری شرکت خود رجوع کنید و تقاضای نامه اشتغال به کار کنید. اما برای دانلود گواهی اشتغال به کار تنها کافیست در اینترنت جست و جو کنید و فرم مربوطه را دانلود کنید. 

چرا باید گواهی اشتغال به کار برای دریافت وام از فروشگاه خرید قسطی دیجی شهر دریافت کنیم؟

متقاضیان دریافت وام باید ابتدا نامه گواهی اشتغال به کارشان را تکمیل کرده و سپس به شعبه ارائه دهند. به همین خاطر یکی از مهم‌ترین مدارک جهت اخذ وام آنلاین از فروشگاه خرید قسطی دیجی شهر، گواهی اشتغال به کار است. 

مزیت گواهی اشتغال به کار چیست؟

مهم‌ترین مزیتی که می‌توان برای این نامه در نظر گرفت، دریافت وام آنلاین از فروشگاه دیجی شهر تا سقف 200 میلیون تومان 60 ماهه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا